Gyakran ismételt kérdések
- Gyorsabban elkészül a rendelésem, ha személyesen bemegyek érte?
Az ételeket a rendelése érkezésének sorrendjében készítjük. Ezen gyorsítani leginkább csak azzal lehet, ha nem vacsora vagy ebédidőben érkezik a rendelés. Nagy általánosságban azért kijelenthető, hogy lehet némi időt spórolni ha kiküszöböljük a futárok esetleges túlzott leterheltségét a személyes átvétellel.
- Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Ez mindig az aktuális rendelésállományon múlik. Igyekszünk 50 percen belül kiszállítani. Ha rövid átmeneti ideig ezt nem tudjuk tartani, azt a rendelésfelvétel során jeleznie kell a diszpécsernek, illetve a webshopban láthatja az aktuálisan tervezett kiszállítási időt.
- Sikertelen a kártyás fizetésem. Letiltott a kosaram 10 percre, mi a teendő?
Hívja diszpécserünket a +36 1 951 0480 telefonszámon. Ő segít megoldani a helyzetet.
- SZÉP kártyával tudok fizetni?
Igen, bármely SZÉP Kártyát elfogadja a rendszerünk.
- A 10 futárblokkos akció érvényes-e még?
Igen. 11. rendelésére kért 32 cm-es pizzáját kifizetheti az összegyűjtött előző 10 db futárblokkjával.
- Miért más az éttermes/expressz étlap?
Vannak olyan ételeink amik a szállítás után nem tudnak olyan minőséget képviselni amihez a nevünket adnánk.
- Teljes kiőrlésű tésztában milyen arányban van a TK liszt és a búzaliszt?
Az arány 75% teljes kiőrlésű liszt, 25% fehér búzaliszt.
- Gluténmentes tészta van-e? Várható-e, hogy lesz?
Sajnos egyelőre nincs. Keressük azt a gluténmentes megoldást amit minőségben megfelelőnek tartanánk.
- Nagy tétel esetén mennyi idővel a rendelés előtt célszerű leadni az igényeket? Jobb ha telefonon adom le vagy ha email címre küldöm?
10-15 tétel fölött érdemes előre, lehetőleg előző napon leadni a rendelést, telefonon. Ha nem így érkezik, akkor is megpróbáljuk megoldani. Ilyenkor a telefonos diszpécserünk tudja pontosabban felmérni, mikorra tudunk teljesíteni.
- Angol nyelvű étlapot illetve kiszállítós étlapot hol tudunk megnézni?
Folyamatban...